Innkalling til Generalforsamling i IUG Norge 2022

Lørdag 23. april kl. 15:00 – 17:30 avholder vi Generalforsamling!

Det vil være mulighet både for fysisk oppmøte i NITO sine lokaler på Aker Brygge i Støperigata 1, eller digital deltakelse over teams.
Marker i påmeldingen om du ønsker å delta fysisk (merk: begrenset antall plasser) eller digitalt.

Vi kommer til å gjennomgå året som har vært, legge frem organisasjonens planer for det kommende året og velge de som får ansvar for å følge opp IUGs arbeid.

Alle medlemmer har rett til å delta på Generalforsamlingen, husk at medlemskontingent for 2022 må være betalt. Uavhengig av hvordan man deltar vil avstemmingen foregå digitalt. Vi ber derfor om at alle sørger for å ha tilgang til å logge seg på møte-linken under stemmeavgivningen enten via egen mobil eller pc. Alle som ønsker å delta på årets Generalforsamling må melde seg på v/knappen nedenfor.

Saker som ønskes behandlet må sendes til styret@iug.no innen 15. april.
Benkeforslag bes innsendt til vk@iug.no innen 10. april.

Valgkomitéen gjør oppmerksom på at benkeforslag må inneholde CV samt en begrunnelse for hvorfor kandidaten bør vurderes til et styreverv. Dersom benket kandidat ikke leverte inn søknad på utlysningen, bes det også om en begrunnelse for hvorfor kandidaten bør vurderes utenfor den offisielle søknadsprosessen. Ved flere kandidater enn verv, bes kandidater om å holde en kort appell for GF i forkant av valget

Dagsorden og revidert årsregnskap publiseres på denne siden en uke før Generalforsamlingen.

Påmeldingsfrist 15. april.

Vel møtt!

IUG

Ingeniører Uten Grenser er organisasjonen for ingeniører som bryr seg om verden. Vi arbeider for å dele og gjøre teknologi og ingeniørkompetanse tilgjengelig i sårbare områder.

STØTT VÅRT ARBEID

Bli fast giver